Moviments socials

Concentració Dia Internacional de la Pau

cartellBO petit

La plataforma Mallorca per la Pau, de la qual l’STEI Intersindical forma part, ha presentat avui, en roda de premsa, la convocatòria de la concentració, dissabte 21 de setembre, a les 19 hores, a la Plaça de Santa Eulàlia de Palma «contra les guerres, el genocidi i per un alto el foc immediat».

roda de premsa petit

L’acte coincideix amb la declaració del 21 de setembre com al Dia Internacional de la Pau per part de l’Assemblea de les Nacions Unides.

manifest de la Plataforma per la Memòria Democràtica

STEI AURORA PICORNELL PETITDavant el manteniment de Gabriel Le Senne a la residència del Parlament de les Illes Balears, malgrat el seu indigne comportament durant els fets transcorreguts a la sessió de presa en consideració de la derogació de la Llei de Memòria i Reconeixements Democràtics de les Illes Balears, la Plataforma per la Memòria Democràtica i les entitats que la conformen manifesten el seguent:

Llegeix més...

Presentació de les conclusions del I Congrés de Turisme

CONGRES TURISME

El Fòrum de la Societat Civil, de la qual l’STEI Intersindical forma part, ha presentat “El turisme que volem”, el document resultant del I Congrés de Turisme de la Societat Civil.

Per a més informació i consultar el document, cliqueu aquí.

Canviem el rumb. Posem límits al turisme

MANI21J

La plataforma Menys Turismes Més Vida, de la qual l’STEI Intersindical forma part, convoca una manifestació el 21 de juliol, a les 19 hores, que amb el lema “Canviem el Rumb. Posem límits al turisme” sortirà del Parc de les Estacions.

És el moment de sortir al carrer per exigir un canvi de model econòmic que prioritzi les nostres vides, els nostres drets i la protecció del medi ambient.

És el moment d’exigir mesures que garanteixin:

Llegeix més...

MANIFESTACIÓ: El nostre orgull, l'educació que transforma

tit orgull

Ben Amics, amb el suport d'una vintena d'organitzacions (entre les quals, l'STEI Intersindical) convoca per al dijous 28 de juny la manifestació "El nostre orgull, l'educació que transforma".

La marxa s'iniciarà al passeig del Born de Palma i acabarà a la pèrgola de les Estacions. Enguany, la reivindicació se centra en l'àmbit educatiu, i es pretén aconseguir una educació igualitària, contra l'assetjament escolar i perquè les escoles siguin espais segurs per a les persones LGTBI.