
El pròxim dilluns 26 d'octubre, a les 18.30 h, tindrà lloc a Palma una Assemblea Oberta organitzativa amb motiu de la Vaga General convocada per a l'11 de novembre (11N).
Amb l'objectiu de preparar aquesta jornada de mobilització, es fa una crida a la participació de totes les persones, col·lectius i organitzacions que vulguin implicar-se activament en l'organització de la vaga.
L'assemblea es planteja com un espai obert, participatiu i de debat col·lectiu, en el qual es podran compartir propostes, coordinar iniciatives i definir les accions que es duran a terme durant els dies previs i la mateixa jornada de vaga.
La implicació i la participació de tothom són essencials per construir una resposta col·lectiva, reforçar la mobilització social i sindical i garantir que la convocatòria de l'11N tengui la màxima repercussió possible.
Informació de l'assemblea
-
Data: Dilluns, 26 d'octubre de 2026.
-
Hora: 18.30 h.
-
Lloc: Carrer de Jaume Ferran, 58, Palma.
Des de l'organització es convida totes les persones interessades a assistir-hi, aportar idees i participar activament en la preparació de la jornada reivindicativa.
Organitza't i participa per debatre, coordinar accions i preparar la jornada de vaga. La presència de tothom és fonamental!

